Reklama bezpośrednia sochaczew

kalendarz18Reklama bezpośrednia

Nic tak nie przenika do użytkownika jak bezpośrednia reklama. Nic wobec tego dziwnego, że większość firm przygotowuje ulotki a5 z własną propozycją, a potem rozpowszechnia je wśród ludzi. Podczas projektowania ulotki należy postawić na kreatywność, tak by katalog, który dotrze do możliwego kontrahenta nie zniknął w stosie innych papierowych reklam. Równie dobrym sposobem na przekonanie do siebie klienta jest uraczenie go kawą lub miłym prezentem. Nie bez powodu w naszym kraju przyjęło się przysłowie przez żołądek do serca, które odnosi się nie tylko do uczucia miłości, ale również do zjawiska marketingu. W projektowanej ulotce nie może być zbyt dużo danych. W zarysie graficznym najlepiej stawiać na różnego rodzaju barwne infografiki, które są bardzo dobrze odczuwane wzrokowo, a na domiar tego oferują dużo wiadomości, nie zabierając przy okazji wiele miejsca na i tak niewielkiej kartce papieru.